Túra: Népek Tavasza (2009)

„ A tűzokádó hegy közepébe kellene tollamat mártanom, hogy napjaimat, napjaim gyötrelmeit leírhassam! Igy vártam a jövendőt, vártam azt a pillanatot, melyben szabadsági eszméim és érzelmeim... elhagyhatják a börtönt, kinszenvedésök helyét... vártam e pillanatot; nemcsak reméltem, de bizton hittem, hogy el fog jőni.”

(Petőfi Sándor)

Népek Tavasza

Útvonal:

Miskolc, Herman park (P, Z) – Fehér-kő-lápa (S)  Lillafüred – Vesszős (P+)  Borókás teberek – Sebesvíz elágazás (P□)  Sebesvíz üdülő (Z) – Garadna (S+)  Háromkúti-völgy (aranylépcső) (P∆)  Örvény-kő (P)  Válint-kereszt (P+)  Csókás  Kaszás (Z, Z+)  Kis-galya  Hársas-bérc (P)  Miskolc, Herman park


A túra hívatalos térképe


Táv és szintemelkedés:

30,7 km/ 1280 m











Égbe visz ez a lépcső

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése